Avatar billede perav Nybegynder
04. januar 2014 - 21:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at fjerne en boks som popper frem

Det drejer sig om en Medion stationær pc med Windows 7.

Pc kører fint men hver gang den starter op installerer den 3 ting, man kan følge det nederst i højre hjørne af skærmen. Hvis jeg lader den kører færdig kommer det også frem at den har installeret det, men så kommer en lille boks frem i midten af skærmen hvor den beder om en genstart (anbefalet)og selvom jeg genstarter installerer den igen ved opstart og samme igen og igen. Jeg kan sagtens lade være med at genstarte og fortsætte med at benytte pc'en, men det er møj irriterende at denne boks kommer frem. Jeg kan ikke rigtig se hvad det er den installerer, men den skriver noget med ASPI X64 på den øverste installation, de to næste er ens men der refereres ikke til noget specielt.

Hvordan får jeg denne boks til at forsvinde???
Avatar billede 220661 Ekspert
05. januar 2014 - 08:43 #1
Det ser ud til at det er en driver der forsøger at installeres sig ved opstart, som sikkert mislykkes, da du oplever den hver gang.
Er der ikke noget i tilføj fjern programmer om dette problem?

Ellers prøv at hente Windows Installer Cleanup Utility og se om du kan finde de objekter du får i starten, og tryk på remove.
Når dette er udført,kør en tur med CCleaner.
Avatar billede perav Nybegynder
05. januar 2014 - 17:53 #2
Hvis jeg trykker på den lille tekst nede i højre hjørne som fortæller at den er ved at installerer, så kommer en anden boks frem til sidst i midten af skærmen som fortæller at de er korrekt installeret med tre grønne tjektegn, når jeg så trykker OK bedes der om en genstart.
Jeg har forsøgt at fjerne alt i msconfig, og jeg har også kørt ccleaner, komplet, men det har ikke hjulpet. Jeg vil lige prøve at gennemgå "Fjern et program" og se om der er noget som jeg har overset.
Jeg vil så også prøve det du skriver mht. Cleanup Utility.
Avatar billede perav Nybegynder
22. marts 2014 - 22:54 #3
lukker
Avatar billede perav Nybegynder
04. april 2014 - 12:48 #4
svar