Avatar billede Slettet bruger
30. december 2013 - 12:58 Der er 4 kommentarer

Konfiguration fejler efter update

Jeg har W7 x64 og får fejl ved konfiguration af sikerhedsopdatering kb2887069 som derfor mislykkedes.
25/12 lykkedes det med kb2893984, som ud fra cifrene er en senere
update.
Har prøvet hotfix fra Mikrosoft og andre downloads af deres
rep-tools uden virkning.
Har bl.a. læst på Google, at det måske kan være up-date
komponenter, der er konfigureret forkert.
venlig hilsen Carsten
Avatar billede 220661 Ekspert
30. december 2013 - 15:55 #1
Hej Carsten
Læste dette på en side:
http://www.c-sharpcorner.com/news/3352/another-botched-update-kb-2887069-fails-to-install.aspx
hvor der var 3 løsningsmodeller til at få den installeret
Sakset fra tråden:

Here's a short list of what you can do if you really, really, really want to get this patch installed:

    If you're running AVG, turn it off, install the patch manually, reboot, and turn AVG back on.
    Right-click on your C drive, choose Properties, and run Disk Cleanup to clear out your Temp folder. Try installing the patch again.
    Uninstall all your Nvidia software -- sound drivers, video drivers, whatever. Manually install the patch. Reboot. Re-install the drivers.
Avatar billede sadolin1978 Novice
30. december 2013 - 21:23 #2
prøv evt. også denne mulighed
1: start og kør CMD som administrator
2: skriv kommandoen "winmgmt /resetrepository
3: genstart
4: kør win update igen
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2014 - 12:35 #3
Har fået løst problemos
Avatar billede 220661 Ekspert
30. marts 2014 - 12:42 #4
Kunne du bruge nogle af de forslag du fik?