Avatar billede Slettet bruger
29. december 2013 - 23:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælpe til at flytte Wordpress side

Jeg har hårdt brug for hjælp til at flytte en WordPress side fra et domæne til et andet (samme host). Kan af en eller anden grund ikke få det til at fungere.

Filerne er uploadet til serveren. Og er placeret korrekt. Så det må være et eller anden med databasen.

Jeg står over for min anden flytning på 6 måneder, hvilket har blanket mig helt af. Så jeg er desværre ikke i stand til at betale. Håber der alligevel er en der vil hjælpe.
Avatar billede sky Nybegynder
30. december 2013 - 09:45 #1
Har du prøvet med den indbyggede export / import funktion (findes under værktøjer)??
Opret en ny (tom) WP med thema og diverse plugins på det nye domæne.
Eksporter alt indhold (laver en XML-fil) fra det nuværende site.
Importer XML-filen på det nye site.
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2013 - 20:10 #2
Ingen?
Er ikke nogen stor opgave. Er sikker på det er en lille ting.

Men er selvfølgelig et dårligt tidspunkt. Nytår osv. Ville bare gerne have den på i år. Har længe været planen. Og når siden er færdig, er det bare møg ærgerligt at jeg ikke magter det sidste.
Avatar billede sky Nybegynder
31. december 2013 - 12:40 #3
Har du prøvet det, som jeg foreslog ?
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2013 - 16:17 #4
Nej. Der er så mange plugins jeg skal installere igen. Og hvad værre er, flere er der er komplicerede/tager tid. Har svært ved at overskue det.
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2013 - 16:17 #5
er der = af dem
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2013 - 16:19 #6
Der er også ændret på temaet. Er alt for stort arbejde at lave alle de ændringer igen.
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2014 - 00:09 #7
Har forsøgt igen.

Det fungere stadig ikke. Men nu er situationen den, at "siden" kommer frem på det domæne den skal flyttes til. Men når jeg på samme side klikker "log ind" nede i højre hjørne, får jeg log ind siden, til siden den flyttes fra.

Siger det nogen noget?
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2014 - 22:18 #8
Har fundet ud af det. Mit held ... :/

Er for indviklet for mig at forklare hvad der var galt.

Lukker.