Avatar billede JJK1988 Nybegynder
26. december 2013 - 15:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Samsung S4 + Indbakke .. Alle Mails?

Hej og tak fordi du læser mit spørgsmål.

Jeg har nu siddet og kigget efter svar på mit spørgsmål på google i en del tid, men intet fundet - tænkte om der måske sidder en herinde med et klart svar på det.

Jeg har en samsung S4, og er træt af at jeg ikke kan se min fulde indbakke på den.

Har rodet indstillinger igennem, men lader ikke til at jeg kan finde dem ( kan være jeg har stirret mig blind).

Håber der sidder en med en måde at gør det på, eller er det overhovedet muligt?

På forhånd tak.
Avatar billede sky Nybegynder
26. december 2013 - 17:58 #1
På min kan jeg vælge "kombineret indbakke"  så vises indbakken for alle mailkonti i samme billede
Avatar billede JJK1988 Nybegynder
27. december 2013 - 15:26 #2
Det er ikke at den skal vise alle min mail konti, mere at den skal vise alle de mails jeg har i den enkelte indbakke på den enkelte mail konti :)
Avatar billede JJK1988 Nybegynder
28. juli 2014 - 17:35 #3
Kan desværre ikke finde en løsning, så lukker den her med