Avatar billede jessica1234 Praktikant
23. december 2013 - 20:37 Der er 1 kommentar

Hvad er ga.js?

Hej, jeg er i gang med at "rydde op" på min pc og jeg har fundet denne fil: ga.js. Jeg har fundet den da jeg søgte "ask" (for at se om der er noget fra ask.com search på min pc).
er der nogen, der ved hvad dette er?
På forhånd mange tak.
Avatar billede keysersoze Guru
23. december 2013 - 20:46 #1
Det er en javascript-fil fra Google Analytics - bliver brugt af rigtig mange hjemmesider til at analysere besøg. Den skader ikke men du kan formentlig sagtens slette den (du fortæller ikke hvor den ligger) - bare forvent at den kommer igen så snart du besøger hjemmesider igen.