Avatar billede moll_web Nybegynder
21. december 2013 - 12:32 Der er 5 kommentarer

Udskift af skærm på bærbar

Hej!

Jeg var desværre så uheldig, at min nyindkøbte laptop fik smadret skærmen for få dage siden.

Jeg har set lidt på priser mht. at få den repareret, men det er en dyr affære - så jeg prøver selv udfra forskellige videoguides, som er tilgængelige på nettet.

Mit spørgsmål er:

Min computer er en Vision Notebook m. 15,6" FHD IPS panel 1920x1080.
Vil det være muligt, at erstatte denne med en  Sony Vaio Laptop Screen 15.6" LED FULL HD IPS PANEL eller er det umuligt?

Hjælp! :)
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2013 - 12:35 #1
Hej og velkommen til.
Det har jeg ikke en anelse om, men hvorfor ikke den som pc er født med?
Jeg kan forestille mig at de forbindelser skærmen er monteret med er forskellige på de to skærme
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2013 - 12:36 #2
Hvad hedder din pc model mere nøjagtigt?
Avatar billede moll_web Nybegynder
21. december 2013 - 12:42 #3
Måske var det underligt formuleret, eller også forstod jeg ikke helt svaret :)

Men! Det er følgende bærbar

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=714150010&gruppe=visionnotebook
Avatar billede Little Helper Seniormester
22. december 2013 - 00:29 #4
Jeg har send dig en intern besked....kig i din indbakke
Avatar billede moll_web Nybegynder
23. december 2013 - 11:19 #5
Er der ingen der kan sige, om skærmen i en Vision bærbar kan udskiftes med en skærm, som kan købes på EBay?