Avatar billede perav Nybegynder
21. december 2013 - 10:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

fjerne internet explorer 9 opstartsside

Jeg har lige geninstall. Windows 7 og alt er fint, den har opdateret og her har den install IE9, jeg har sat startside til Google.dk men hver gang jeg opstarter IE9 åbnes der en fane mere med noget indhold som vedr IE9, jeg kan ikke få denne fan fjernet, har været i indstillinger og også i tilføjelsesprogrammer, men den er der stadig.

Hvordan fjerner jeg denne side?
Avatar billede vejmand Juniormester
21. december 2013 - 12:06 #1
Er der ikke en knap på siden, hvor du kan bekræfte at du har læst siden eller lign.? Ellers tag et screenshot af siden, og upload den her: http://gratisupload.dk/
Herefter poster du linket til filen herind, så kigger vi på det....
Avatar billede perav Nybegynder
21. december 2013 - 12:40 #2
Nej der er ingen knap, men nu er det væk, nu har jeg så også oplevet den side mindst 100 gange, måske skal den vises 100 gange før den forsvinder, lidt lig den der var med de forskellige browsertyper.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. december 2013 - 13:05 #3
"Valg af webbrowser" forsvinder også når du har installeret og foretaget dit valg.....
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/what-is-the-browser-choice-update
Avatar billede perav Nybegynder
04. januar 2014 - 21:37 #4
svar