Avatar billede Vesfi123 Nybegynder
17. december 2013 - 14:28 Der er 5 kommentarer

Min iPhone er slået fra. Hjælp gerne:

Da jeg igår skiftede min adgangskode til min iPhone lagde jeg mig til at sove. Da jeg så vågnede glemte jeg min kode og skrev forkert flere gang. Og nu står der at jeg skal på iTunes, kan man ikke bruge en anden måde, istedet for iTunes?
Avatar billede Blandy Praktikant
17. december 2013 - 16:03 #1
Nope, du skal bruge ITunes hvis du har tastet forkert. 7 gange mener jeg det er.

Så kan du få din telefon i "recovery mode", så du kan hente firmware og wipe din telefon. Og så starte den igen helt ren, og kopier din sidste icloud overpå via itunes eller på selve telefonen.
Avatar billede Blandy Praktikant
17. december 2013 - 16:05 #2
i øvrig hvorfor har du oprettet så mange identiskte tråde? det er ikke tilladt at oprette flere. Så luk de overskydende.

Ellers svarer folk i hver deres tråd, og skaber forvirring.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. december 2013 - 18:20 #3
Nu har du oprette 4 ens spørgsmål, og får det samme svar hver gang.
Sig mig engang, tror du ikke på de tilbagemeldinger der kommer?
Enig i #2.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2013 - 17:15 #4
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2013 - 15:53 #5
Afmelder tråd