Avatar billede ea1 Novice
17. december 2013 - 10:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Køb af PC

Har nogen erfaringer med 'all in one' maskiner?
Avatar billede sonalias Seniormester
17. december 2013 - 10:47 #1
Du er nødt til at udspecificere, er det en stationær, en server, en VM eller? Hvad skal den bruges til ? Umiddelbart lyder det som at den skal kunne kære server og spille de nyeste spil osv, men baseret på dit profilbillede er det ikke hvad du mener? :)
Avatar billede ea1 Novice
17. december 2013 - 10:53 #2
Det handler om at skifte min normale stationære PC ud med en stationær 'all in one'
Avatar billede sonalias Seniormester
17. december 2013 - 10:57 #3
Mener du en PC med masser af kraft og saft? Og til hvad formål? Hvilken prisklasse? For kan fint foreslå en all-in-one, men in all-in-one for mig vil betyde et budget på 20-30k
Avatar billede ea1 Novice
17. december 2013 - 11:29 #4
De kraftigste opgaver, den bliver sat på er billedredigering og TV
Avatar billede sonalias Seniormester
17. december 2013 - 11:43 #5
Finder lige et godt bud i eftermiddag hvis ingen andre har svaret inden :)
Avatar billede ea1 Novice
01. januar 2014 - 16:43 #6
Det forslag kom aldrig. Jeg lukker.