Avatar billede madsn580 Nybegynder
12. december 2013 - 20:51 Der er 3 kommentarer

Jeg har tabt min bærbare computer

Hej.
Har tabt min bærbare Asus computer og det stykke plastic der sidder under som dækker for harddisk osv. Er brækket. Er der nogen som ved om det er muligt at købe en ny? Derudover er den begyndt at blæse rimelig varm luft så ved ikke om der er noget som er gået i stykker? Da jeg tabte den blev skærmen sort og hvis jeg tændte den viste den Asus og Windows logoet For derefter at blive sort. Jeg har dog fået den til at kunne tænde igen ved hjælp af noget genoprettelse. Håber nogen kan hjælpe mig
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
12. december 2013 - 21:53 #1
Det er ikke til at sige, der er en million ting der kan gå i stykker i en komputer, så det er umuligt at sige om du har løst problemet og maskinen nu kan køre 1 år mere, eller om du får problemer med den i morgen.
Man kunne forstille sig harddiske måske har fået nogle tæsk den ikke var glad for, så lan eventuelt et tjek af den. (højre-klik på harddisk/egenskaber/funktioner/undersøg nu)

Mht. plastik reservedele, så skal du nok have fat i et asus værksted og høre om du kan bestille et. Jeg er ret sikker på de ikke vil sælge noget til dig med mindre du sender maskinen ind for så at betale for teknikeren også som sikkert koster 900,- i timen %reservedelen.

Du kan forsøge dig på ebay, måske du er heldig at finde noget i tyskland eller england til en overkommelig pris.
Avatar billede sadolin1978 Novice
12. december 2013 - 21:57 #2
du kan evt. søge efter dele her

http://shop.notebookonline.dk/
Avatar billede madsn580 Nybegynder
20. december 2013 - 19:04 #3
Har prøvet at undersøge harddisken, men den siger der ikke er nogen fejl. Den er begyndt med nogen gange ikke og vil gå på internettet selvom den siger den er forbundet til et netværk. Derudover er den også begyndt at sige at programmer ikke svarer nogen gange, så begynder og tænke på om jeg måske skal have en til at kigge på den?