Avatar billede justask Nybegynder
12. december 2013 - 14:42 Der er 4 kommentarer

Printer ikke sort, canon MP970

Hej

Min Canon MP970 printer ikke længere sort. Jeg har forsøgt to forskellige nye blækpatroner, men ingen virker. Det er PGBK og den er helt væk ved ved både testsider, rensning, osv.

Kan man fjerne driveren og geninstallere printeren eller noget i den stil ? Eller er der andre cowboytriks ?

Mvh.
Ask
Avatar billede cadell400 Nybegynder
12. december 2013 - 16:55 #1
har du ikke en "Reset knap" bag på printeren ?
Avatar billede cadell400 Nybegynder
12. december 2013 - 17:01 #2
Fandt dette forum hvor der ca. midt på vejen er en beskrivelse på hvordan du kan prøve dig frem :)
http://www.stokerpro.dk/viewtopic.php?f=17&t=12547
Avatar billede justask Nybegynder
14. december 2013 - 16:23 #3
Jeg har prøvet at nulstillle printerinstillingerne uden held ... Og jeg har ikke lige lyst til at forsøge med sprit mv.  :o)

Det kan være man bare skal skrotte maskinen og købe en ny ...  :(
Avatar billede cadell400 Nybegynder
14. december 2013 - 19:02 #4
Nye printere er ikke så dyre, og det anbefales at købe dem med ruller frem for patroner :)
og printere holder ikke evigt, desværre.
held og lykke med at finde en ny, hvis ikke problemet løses på magisk vis :)