Avatar billede Studerende21 Nybegynder
08. december 2013 - 23:58 Der er 3 kommentarer

spørge skema det tager kun 1 minut

Hej Alle

Jeg skal til min afsluttende eksamen her til januar.
Derfor vil jeg høre om der er nogle der vil være så søde at hjælpe mig med at besvare mit spørge skema omkring indkøb af IT udstyr.

Det tager som sagt kun 1 minut: https://www.surveymonkey.com/s/6PY25SX

God jul
Avatar billede sadolin1978 Novice
09. december 2013 - 05:49 #1
besvaret og næste gang vær opmærksom på hvor man skal holde musen for at kunne besvare
Avatar billede kta38 Juniormester
09. december 2013 - 09:44 #2
Spørgsmål nr. 6 svare selv på spørgsmål (Jeg kan ikke selv vælge hvad jeg vil svare)
Avatar billede MADOlsen Forsker
09. december 2013 - 11:35 #3
Besvaret. Men som #2 også påpeger, var der problemer med nr. 6.

Jeg ville have valgt

men det var ikke muligt.