Avatar billede pepijo Nybegynder
05. december 2013 - 19:52 Der er 2 kommentarer

hvid søjle i hele højre side efter opdatering

hej jeg har en imac fra 2007 kører med mac,os,x 10,6,8 som har virket uden problemer men da jeg opdateret mac for 14 dage sidn kom der en hvid søjle i hele højden af højre side af skærmen den er ca 3cm bred så den dækker over de 2første rækker øverst på skærmen så men ikke kan se hvad man søger efter ,søjlen kommer først frem når alt er kommet på skærmen og det er som om af søjlen ligger forest på skærmen da du kan køre makøren ind under den og blindsøge på de 2 første rammer på dengrå linje der er øverstes på skærmen jeg har prøvet af installere os uden held er der nogen der kan hjælpe så vil jeg blive glad for det god aften og god vind derude
vh pepijo
Avatar billede esbn Nybegynder
05. december 2013 - 21:09 #1
Altså du har prøvet at installere systemet helt forfra så alt der var på disken da problemet opstod blev slettet?

Opdateret 10.6.8 med en ny opdatering eller opdateret til 10.9?

Under Skærm i System Indstillinger hvad siger den under opløsning?

HVis du tager et screen shot er det så også på der "CMD" "SHIFT"  "3"

Start op med shift knappen holdt inde

Geninstaller efter du har formateret harddisken via Disk Utility fra din CD

Og selvfølgelig efter du har lavet backup
Avatar billede pepijo Nybegynder
06. december 2013 - 13:25 #2
takker for dit svar men det hjalp heller ikke