Avatar billede erikbop Nybegynder
04. december 2013 - 23:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Autosvar virker ikke i Outlook 2013

Hej, indenfor de sidste uger er Autosvar holdt op med at virke for Outlook 2013. Serveren er Exchange 2010. Jeg er ikke helt klar over, hvad der er sket, men det kan være en opdatering af klienten. Jeg har uden held prøvet løsningsforslagene i følgende link: http://community.spiceworks.com/topic/411142-autodiscover-not-working-for-outlook-2013-clients-only

Det virker fint for Outlook 2007- og 2010-klienter.

Er der nogen, der har de vise sten?
På forhånd tak.
Erik.
Avatar billede Falkjakobsen Nybegynder
08. december 2013 - 18:36 #1
Hej Erik !!

Jeg beklager meget dette ikke er en løsning, men jeg har 3 ud af 6 pc'er med outlook 2013 der ikke virker med Autosvar, alle outlook burger virker med 2007 på en anden pc.

Hvis jeg sletter burger opsætning I outlook og laver burger opsætningen kan man gå ind I autosvar en gang, man kan se og redigere et evt. autosvar, men går man ud af autosvar kan man ikke komme ind igen.

jeg har 5 andre pc'er, der stadig virker med outlook 2013/autsvarog jeg kan ikke finde sammenhængen på dem der ikke virker

jeg har I flere dage førsøgt mange forskellige tiln bade på klienten og på vores Exchange server (2008)

Jeg følger med og håber andre kan hjælpe. finder jeg en løsning skriver jeg med det same .

med venlig hilsen
Søren
Avatar billede erikbop Nybegynder
08. december 2013 - 18:54 #2
Hej Søren, det er samme scenarie, jeg har. Det virker første gang. Jeg har dog ingen Outlook 2013-klienter, hvor det virker.

Jeg har testet på https://testconnectivity.microsoft.com/ og der er enkelt advarsel vedrørende autodiscover, som dog giver god mening - og det virker jo for de andre Outlook-klienter. Kan det være skærpede sikkerhedskrav i Outlook 2013?

Mvh. Erik.
Avatar billede tlaursen Nybegynder
09. december 2013 - 13:50 #3
Har ikke en løsning, men en work-arround.
Sæt "Ikke-til-stede-assistenten" via OWA.
Avatar billede erikbop Nybegynder
09. december 2013 - 19:21 #4
Ja, det er sådan vi gør det lige nu. Vi er nu tre ligesindede på jagt efter en løsning, så vi hører gerne fra andre, som har samme udfordring.
Mvh. Erik.
Avatar billede erikbop Nybegynder
02. februar 2014 - 10:20 #5
Problemet gik i sig selv...