Avatar billede kurdo Novice
02. december 2013 - 12:51 Der er 2 kommentarer

USB stik vil ikke formatere

Hej.

jeg har en USB stik der ikke vil formatere. hverken på MAC/windows eller andet, med mange forskellige programmer.

jeg ved ikke om den er skrivebeskyttet eller noget? jeg kan godt læse filerne på den og min computer finder det fint(når USBen er tilsluttet).

nogen der har haft det problem og kan hjælpe?

https://dl.dropboxusercontent.com/u/10218159/Sk%C3%A6rmbillede%202013-12-02%20kl.%2012.50.32.png
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. december 2013 - 14:09 #1
Hvis den er NTFS Formateret kan du ikke bruge MAC
Avatar billede nyhuus Nybegynder
02. december 2013 - 18:51 #2
Jeg har med kingston USB penne oplevet at de "går i stykker" på den måde at man godt kan læse, men ikke skrive.

De låser sig selv, og det er ikke muligt at skrive mere på dem.

Jeg mener vi engang fik nogle erstattet af kingston pga denne fejl.

I og med du har prøvet mange ting uden held til at formatere den, så kunne det godt lyde som noget i denne stil.