Avatar billede liebmanns Juniormester
26. november 2013 - 22:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Norton-problem efter opdatering til Win 8.1

Efter opgradering til Windows 8.1 var min Norton 360 "lukket".
Flere forsøg på at genoplive førte til, at jeg via kontrolpanelet afinstallerede Norton, for så at geninstallere, men uden held.
Ved alle forsøg på at geninstallere kom der et billede frem (efter accept af at Norton måtte rette på computeren), at der var en igangværende installation / sletning, så PC'en skulle genstartes først.
Har spurgt hos Norton, hvor en venlig sjæl brugte flere timer på diverse forsøg uden held, så nu prøver jeg denne vej.
Havde indtil i dag også problemer med at lave manuel søgning på Windows-opdateringer, men det er tilsyneladende løst.
Avatar billede liebmanns Juniormester
27. november 2013 - 10:58 #1
supplement:
der er forsøgt at fjerne Norton med deres eget removal Tool.
dette både i alm og fejlsikret tilstand (med og uden net).
Norton medarbejderen mente derefter, at problemet lå hos Windows, og jeg er nu i venteposition på telefonen.
Lykkes det, så opdateres kommentaren, men i går lykkedes det ikke at komme igennem.
Avatar billede liebmanns Juniormester
27. november 2013 - 11:05 #2
Nu lykkedes det at komme igennem til Microsoft, men de afviser at være skyld i problemet, og henviser tilbage til Norton.
Avatar billede liebmanns Juniormester
05. december 2013 - 22:52 #3
Lukkes, da jeg har opgivet Norton og installeret Avast med succes
Avatar billede Andershoegh Seniormester
06. december 2013 - 17:07 #4
Norton konflikter også så meget med andre programmer, at det efter min mening næsten er til skraldespanden,

Så fornuftigt valg :-)