Avatar billede MaryMoseand Nybegynder
21. november 2013 - 15:35 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Nogen der kan optage med CamStudio til mig?

Hej

Jeg vil pænt spørge, om der herinde findes en person, der vil optage et afsnit af Dagens Mand fra TV 2 Play til mig med programmet CamStudio? Et andet lignende program er selvfølgelig også i orden. Jeg vil bare gerne have, at det ender på en skive, jeg kan afspille på min dvd-afspiller.
Jeg betaler selvfølgelig for det, og har du ikke TV 2 Play-adgang, så sørger jeg også for det.
Det drejer sig i bund og grund bare om, at jeg vil have det afsnit af Dagens Mand min søn var med i, så jeg altid kan hive det frem og se det. Nogen der kan hjælpe, det håber jeg virkelig?
Avatar billede pstidsen Novice
21. november 2013 - 15:55 #1
Det kunne vi nok godt finde ud af. Jeg har dog ikke TV2 Play abonnement.
Avatar billede jakobdo Ekspert
21. november 2013 - 15:59 #2
Hvad afsnit er det?
Hvornår blev afsnittet sendt?
Måske det kan skaffes på anden måde. :o)
Avatar billede MaryMoseand Nybegynder
21. november 2013 - 16:25 #3
Det blev sendt 12. september 2012, altså sidste år. Det er Afsnit 3 fra Sæson 7, med Christoffer og Alexander:

http://play.tv2.dk/tv/underholdning/dagens-mand/christoffer-og-alexander-57822/

Åh, jeg vil blive vildt glad, hvis det kan lade sig gøre at fikse.
Jeg har forhørt mig lidt hid og did, spurgt kompetente personer, og forsøgt på egen hånd...men uden held.
Ja, selv TV 2 har jeg kontaktet, men de skal have 2.000 kr. + moms, og det synes jeg så nok er lidt i overkanten.
Så kan du hjælpe, så kan du nok godt regne med jeg bliver svært glad :o)
Avatar billede jakobdo Ekspert
21. november 2013 - 16:34 #4
Jeg kigger på det i aften. Der er nemlig muligheder. Afsnittet er der. :o)
Avatar billede MaryMoseand Nybegynder
21. november 2013 - 16:41 #5
Tusinde tak skal du ha', du er en guttermand :o)
Avatar billede jakobdo Ekspert
22. november 2013 - 18:34 #6
Avatar billede MaryMoseand Nybegynder
22. november 2013 - 23:02 #7
Hej hej!

Jeg har bakset lidt med det link du har sendt, men jeg kan ikke få det til at virke.
Jeg har tilmeldt mig den side du linker til og downloadet. Men når jeg åbner filen, som åbner i Windows Live Movie Maker, så er der kun sort skærm i 7 sekunder, mere er der ikke. Gør jeg noget forkert?
Avatar billede jakobdo Ekspert
23. november 2013 - 06:39 #8
Hvor stor er filen?
Prøv evt at hent programmet vlc player
Avatar billede MaryMoseand Nybegynder
23. november 2013 - 16:10 #9
Den virker! Nu virker den simpelthen! :oD
Iiiiih, tusinde tak skal du rigtignok have! Du er bare alletiders mand. Hvor var det bare pænt af dig, du har gjort mig rigtig glad.
Jeg kan ikke takke dig nok, du er virkelig sød. Tak tak tak og tak til dig, gode, rare dig! :o)
Hvad skylder jeg for dit formidable arbejde?
Avatar billede jakobdo Ekspert
23. november 2013 - 16:20 #10
Intet.
Avatar billede MaryMoseand Nybegynder
23. november 2013 - 16:35 #11
Arhmenaltså, du er bare fantastisk, intet mindre. Sjældent møder man så hjælpsomme mennesker. Endnu engang rigtig mange tak. Kan du så ha' en dejlig lørdag aften, gode mand :o)
Avatar billede magic-mouse Novice
29. november 2013 - 16:12 #12
Jeg tror du er skyldig ham 30 points ... :)
Avatar billede MaryMoseand Nybegynder
30. november 2013 - 02:52 #13
Hej med dig

Åh, jeg er ny her og total uviden. Da jeg skrev indlægget, var der godt nok noget med nogle point, men jeg fattede ikke (og gør det stadig ikke) hvad det betød. Men selvfølgelig skal han have hans point, han fortjener det da i den grad, men hvordan får jeg dem givet til ham, kan du guide mig?
Og tusinde tak for din henvendelse! :o)
Avatar billede jakobdo Ekspert
02. december 2013 - 08:36 #14
Svar!
Avatar billede jakobdo Ekspert
02. december 2013 - 08:36 #15
Nu vælger du mit svar og trykker accepter. Så er denne tråd korrekt lukket og slukket.
Avatar billede MaryMoseand Nybegynder
02. december 2013 - 16:51 #16
Det gør jeg straks jeg har skrevet denne kommentar.
Endnu engang takker jeg ualmindelig mange gange, og så beklager jeg min langsommelighed med hensyn til point. Den med pointene havde jeg ikke lige fanget, men du skal saftsusemig ha' dem, det er sikkert, dem har du virkelig fortjent.
Tak, tak og dejlig december til dig :o)
Avatar billede jakobdo Ekspert
02. december 2013 - 16:59 #17
Tak tak og tak for point.