Avatar billede staal Praktikant
20. november 2013 - 10:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Referencer i excel 2007

Hej
Jeg har et excelark fra en anden version af excel, hvor celle værdien kopieres over i andre ark. Dette virker ikke mere efter at jeg har fået excel 2007 !
Ex. jeg har en fane "kunde" hvor der i A1 står et kundenummer
dette ønsker jeg automatisk over ført til andre faner - 3 forskellige faner på flere forskellig placeringer, således jeg kun skal taste kundenummer 1 gang. De 3 andre faner låste for brugerne.

Tidligere gjorde jeg det med = i target cellen og enter i destinations cellen.

Hvad gør jeg forkert og er der en nemmere måde?
20. november 2013 - 10:51 #1
Formlen skal være:
=kunde!A1

Der er ikke ændret i metoden, som du nævner i spørgsmålet.

Hvad kommer der til at stå i cellen efterfølgende?
Fejlmeddelelse?
Avatar billede staal Praktikant
20. november 2013 - 11:05 #2
='Kunde oprettelse'!E3:H3
kommer der til at stå i destination cellen
der skulle gerne stå 1234 eller sådan
20. november 2013 - 11:25 #3
I den celle, hvor du vil gengive indholdet af A1 fra fanen 'kunde' indtater du:

='kunde'!A1
Avatar billede staal Praktikant
20. november 2013 - 11:34 #4
Jeg fandt en løsning, hvor de enkelte celler skal referer til/fra hinanden. Ønskede dog gerne en kæde istedet

Smid et svar Erik
Avatar billede staal Praktikant
20. november 2013 - 11:34 #5
tak