Avatar billede multix Nybegynder
18. november 2013 - 18:28 Der er 4 kommentarer

Hjælp til ny overdraget hjemmeside

Hej

Søger en som kan programmere i PHP til en større side som jeg har overtaget..

Der er mindre og større ting som skal ordnes og håber nogle evt. studerende som kunne tænke sig noget til deres portfolio vil finde dette interessant og kontakte mig :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
18. november 2013 - 20:51 #1
noget ikke-kommercielt (en sportsklub / velgørenhed?) siden der ikke er betaling?
Avatar billede multix Nybegynder
18. november 2013 - 21:01 #2
på sigt vil der selvfølgelig komme betaling, ved bare ikke hvad det koster/folk tager for nogle timer af deres tid ;-) Regner med for den rette at evt. få en procentdel af sitet.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. november 2013 - 21:12 #3
Men indhold er stadig hemmeligt - datingsite / fagforening / politisk parti...? Jeg ville fx ikke for penge bruge 10 sekunder på fx Enhedslistens site, og da slet ikke arbejde gratis.
Avatar billede multix Nybegynder
18. november 2013 - 21:37 #4
Det er ikke et politisk, dating eller fagforenings side ;-) Er en side der omhandler film og prisøger dertil .