Avatar billede HNM Nybegynder
17. november 2013 - 11:33 Der er 1 løsning

Stik til Beocom 6000 trådløs telefon

Hej

Jeg har lige skiftet mit fastnet udbyder ud med IP telefoni og har prøvet at sætte min "gamle" B&O Beocom 6000 telefon op. Det virker ikke. Der er hul igennem til udbyderen (er tjekket).

Jeg har en mistanke til et stik som forbinder det hele. Det er et stik, hvor den ene side indeholder to stik (powerline står der på den). Til den side har jeg koblet min base (sender) og min strømforsyning. På den anden side af dette stil står der "app", her har jeg koblet mit moden. Jeg har prøvet at rykke lidt rundt på stikkene uden held. Alle stik er til et "telefonstik".

Er der nogen som er stødt på et sådan stik og hvordan er den rette opsætning?
Avatar billede HNM Nybegynder
21. november 2013 - 09:45 #1
Er løst

Det var ikke powerline men Power & Line

Power er selvfølgelig strøm, Line er fra modem og App er til basen