Avatar billede cpccorp Juniormester
16. november 2013 - 18:25 Der er 1 løsning

Udskrive en aktuel post i rapport

Jeg har lavet en rapport som udskrive repseddel ved at indtaste aktuel nummer, kunne godt tænke mig at den selv valgte aktuel post
Private Sub UdSkrvRap_Click()
On Error GoTo Err_UdSkrvRap_Click
Udført_af.SetFocus
If Udført_af.Text = "KHL" Then: VisMail.SetFocus: VisMail.Text = "(karsten@edbcentret.dk)": DoneBy.SetFocus: DoneBy.Text = "Karsten Hindkær Larsen": GoTo DoThatFunnyNameThing
    Udført_af.SetFocus
    If Udført_af.Text = "TG" Then: VisMail.SetFocus: VisMail.Text = "(tg@edbcentret.dk)":  DoneBy.SetFocus: DoneBy.Text = "Steffen Vang Madsen": GoTo DoThatFunnyNameThing
    Udført_af.SetFocus
    If Udført_af.Text = "RK" Then: VisMail.SetFocus: VisMail.Text = "(rasmus@edbcentret.dk)": DoneBy.SetFocus: DoneBy.Text = "John Nielsen": GoTo DoThatFunnyNameThing
    Udført_af.SetFocus
    If Udført_af.Text = "KP" Then: VisMail.SetFocus: VisMail.Text = "(kent@edbcentret.dk)": DoneBy.SetFocus: DoneBy.Text = "Kent Petersen": GoTo DoThatFunnyNameThing
    Udført_af.SetFocus
    If Udført_af.Text = "OK" Then: VisMail.SetFocus: VisMail.Text = "(ole@edbcentret.dk)": DoneBy.SetFocus: DoneBy.Text = "Ole Kragballe": GoTo DoThatFunnyNameThing
    Udført_af.SetFocus
    If Udført_af.Text = "ME" Then: VisMail.SetFocus: VisMail.Text = " ": DoneBy.SetFocus: DoneBy.Text = "Martin Eliassen": GoTo DoThatFunnyNameThing

DoThatFunnyNameThing:
Modtaget_Af.SetFocus
If Modtaget_Af.Text = "KH" Then: RxBy.SetFocus: RxBy.Text = "karsten@edbcentret.dk": GoTo StopIt
    Modtaget_Af.SetFocus
    If Modtaget_Af.Text = "JK" Then: RxBy.SetFocus: RxBy.Text = "jonas@edbcentret.dk": GoTo StopIt
    Modtaget_Af.SetFocus
    If Modtaget_Af.Text = "KM" Then: RxBy.SetFocus: RxBy.Text = "klavs@edbcentret.dk": GoTo StopIt
    Modtaget_Af.SetFocus
    If Modtaget_Af.Text = "KP" Then: RxBy.SetFocus: RxBy.Text = "kent@edbcentret.dk": GoTo StopIt
    Modtaget_Af.SetFocus
    If Modtaget_Af.Text = "MA" Then: RxBy.SetFocus: RxBy.Text = "mads@edbcentret.dk": GoTo StopIt
    Modtaget_Af.SetFocus
    If Modtaget_Af.Text = "LP" Then: RxBy.SetFocus: RxBy.Text = "lasse@edbcentret.dk": GoTo StopIt
    Modtaget_Af.SetFocus
    If Modtaget_Af.Text = "ME" Then: RxBy.SetFocus: RxBy.Text = "ME": GoTo StopIt

StopIt:
UdSkrvRap.SetFocus
DoCmd.DoMenuItem acFormBar, acRecordsMenu, 5, , acMenuVer70

    Dim stDocName As String

    stDocName = "Udskriv"
    DoCmd.OpenReport stDocName, acNormal

Exit_UdSkrvRap_Click:
    Exit Sub

Err_UdSkrvRap_Click:
    MsgBox Err.Description
    Resume Exit_UdSkrvRap_Click

End Sub
Avatar billede mugs Novice
16. november 2013 - 20:11 #1
DoCmd.OpenReport "DIN RAPPORT", acViewPreview, , "[DIN TABEL]![DIT TALFELT] = " & Me!FORMULARENS TALFELT & ""