Avatar billede laddesh2 Nybegynder
12. november 2013 - 10:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til chrome!

Hvis jeg søger et ord på google, lad os sige jeg søger ordet "IT" og trykker Enter.

Så viser den ordet "IT" 3 gange i søge feltet = IT IT IT

ALT jeg søger på ganger google lige med 3, det er jævnt irriterende.

Har engang haft samme problem og fik det løst, men nu har jeg prøvet at søge på google og eksperten efter lignende tråde men uden at finde noget.

Kan nogen hjælpe mig?
PS håber indlægget ligger i den rette kategori.
Avatar billede LNG.DK Novice
12. november 2013 - 11:24 #1
Har du samme problem i andre browsete?
Avatar billede laddesh2 Nybegynder
12. november 2013 - 11:31 #2
Har fundet en løsning.
Avatar billede LNG.DK Novice
12. november 2013 - 11:50 #3
Så ville det være en god ide at skrive løsningen her, så andre  kan have glæde af din løsning du fandt :o)
Avatar billede laddesh2 Nybegynder
12. november 2013 - 12:59 #4