Avatar billede michaeltryl Seniormester
05. november 2013 - 13:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

android på lydløs undtagen hvis

Hej
Jeg vil godt have min telefon på lydløs når jeg er på job, men vil godt have bestemte personer til at gå igennem, så jeg kan høre hvis de ringer.
Er der en måde at gøre det på?
Avatar billede chalde Seniormester
05. november 2013 - 13:54 #1
Prøv:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vision.vipcallseng

Der findes flere på play. Prøv at søge med forskellige kombinationer af:
- VIP
- Call
- Ringer
- Silence
Avatar billede nopsen Ekspert
10. november 2013 - 22:13 #2
på min galaxy s2 kan man under "blokering" vælge hvem der må komme igennem, ved ikke om du har denne mulighed.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
15. november 2013 - 16:08 #3
hvor finder du det på den s2?
og er det så når telfonen er på lydløs de kommer igennem eller skal man ind og slå det til hver gang?
Avatar billede nopsen Ekspert
17. november 2013 - 06:25 #4
under indstillinger - blokeringstilstand.
derinde kan du sætte de kontakter op, der må komme igennem.
du skal selv slå det til og fra, det kan du gøre nemt fra pull down menuen (hvis din android er opdateret)
jeg mener at alle andre vil få en optaget tone, og er ikke sikker på at du vil kunne se deres indkommende opkald, så ved ikke om du kan bruge det.
Avatar billede nopsen Ekspert
17. november 2013 - 06:35 #5
har lige opdaget at du kan opsætte fast tidspunkt for blokering, så behøver du ikke slå det fra selv alligevel.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
17. november 2013 - 08:38 #6
Har ikke lige sådan et menupunkt under indstillinger. Tror dog jeg så småt er ved at have det opsat i Tasker, så det afprøver jeg lige mandag.
I skal alle have tak for jeres bud og vil i have point så bare læg et svar :)
Avatar billede nopsen Ekspert
17. november 2013 - 08:41 #7
selv tak.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
02. februar 2015 - 11:08 #8
lukker her