Avatar billede fssitou Nybegynder
04. november 2013 - 20:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Programmering

Hej,

Jeg er pt. begyndt, at udvide mine kompetencer indenfor web udvikling. Jeg vil gerne i gang med med HTML5, CSS3, Javascript, Jquery og en masse andre frameworks/teknologier.

Jeg har flere års erfaring med udvikling indenfor C# og SQL. Jeg har primært skrevet Windows Forms, og Silverlight applikationer.

Jeg har også lidt erfaring med Java.

Jeg står derfor til rådighed, hvis nogen sidder inde med et projekt de gerne vil have udviklet, eller et projekt jeg kan deltage I.

Og ja... Det er gratis.

Jeg er uddannet Datatekniker, og har en bred IT viden i forhold til styresystemer, netværk, ad m.m.

Jeg har også arbejdet en del med Linux(Redhat).
Avatar billede anri Novice
05. november 2013 - 13:59 #1
Hvor bor du?
Avatar billede fssitou Nybegynder
05. november 2013 - 14:46 #2
København.
Avatar billede anri Novice
05. november 2013 - 21:54 #3
Jeg kan se at du har lavet en anden tråd, så lukker du ikke lige denne.

Jeg skal nok poste nye idéer i den anden tråd (har altid 1000 idéer til faktiske produkter men aldrig tid til at lave dem)
Avatar billede fssitou Nybegynder
05. november 2013 - 22:00 #4
Lukket grundet en ny tråd er oprettet, se: http://www.eksperten.dk/spm/987711#reply_8097388