Avatar billede math321 Nybegynder
01. november 2013 - 20:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

valg af god laptop

Jeg står med et problem. Min  gamle bærbare er gået død og er ikke meget værd. jeg skal bruge en ny. Da jeg allerede har en gaming pc derhjemme, skal den ikke bruges til heavy gaming. Jeg vil bruge den til kontorprogrammer, internet, minecraft (både for sjov og fordi at jeg laver 3D modeller med det i innovation) og måske en gang imellem lidt Call Of Duty eller lign. (som sagt, ikke meget af den slags spil vil køres på den). Kan i anbefale mig en? Den skal helst ligge i 5000-klassen. Jeg er ikke meget for windows 8, windows 7 vil være bedst. Jeg har en ide om at denne laptop vil være god: http://www.proshop.dk/Baerbar/ASUS-K56CB-XO449H-incl.-Bullguard-2405211.html
Avatar billede math321 Nybegynder
01. november 2013 - 20:51 #1
Jeg tror også at jeg har en vis svaghed over for aluminium :)
Avatar billede math321 Nybegynder
21. januar 2014 - 19:03 #2
Fandt en, lukker tråden. Bærbar er en ASUS K56CB XO286H. Godt køb, fortryder bestemt ikke.