Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2013 - 09:29 Der er 1 kommentar

Robotter

Heii:D jeg ville lige spørge om i har nogle gode robot-facts man kan bruge i et skoleprojekt på godt og ondt om robotter?? Jeg har lavet et PowerPoint, og et spørgeskema (som i også gerne må svare på hvis i har tid/lyst) Jeg har fået skrevet om:
Robotter - Hvad??
Kunstig intelligens
Robotternes historie i kort version
Så jeg mangler noget om robotter i hverdagen, og skal lige have ringet til nogle fabrikker om nogen spørgsmål dertil. PS: hvis i kender nogen fabrikker der arbejder med industrirobotter, vil i ikke så være meget og skrive dem nede i kommentarfeltet?? På forhånd tak:D
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2013 - 09:35 #1
Jeg glemte lige at putte linket ind til mit spørgsmålsark, og jeg ved ikke lige hvordan man redigerer... Her er det: http://www.askpeople.dk/ask/real/scheme.php?frm=1&pubFormId=9e5e01494270d81