Avatar billede ErikMunkC Nybegynder
27. oktober 2013 - 19:54 Der er 1 løsning

SharePoint designer 2007

Jeg kører Windows 7, internet exsplorer 10, SharePointDesign 2007

SPD er holdt op med at ville udgive Websted.
Når dette forsøges kommer programmet aldrig igennem til popup, hvor man kan indtaste bruger og  password. I stedet går SPD i svarer ikke mode.
Jeg har slettet programmet og installeret på ny incl. 3 servicepakker uden det har løst problemet.

Mvh

Erik Munk Christiansen
Avatar billede ErikMunkC Nybegynder
09. februar 2014 - 16:30 #1
Der er ikke kommet nogle brugbare svar.