Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
26. oktober 2013 - 15:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Design i WordPress

Hej - vi står og mangler det sidste finish på en hjemmeside, oprettet i Wordpress. Der skal blot logo på forsiden og fire knapper, hver med "About Us", "Products", "Mission" og "History". Vi skal have følge lidt med, så vi selv kan redigere, men vi har også brug for videreudvikling senere.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2013 - 16:53 #1
Hej

Det skulle jeg da nok kunne hjælpe jer lidt med.
I kan skrive her eller på osj@device.dk, så kan vi snakke nærmere og I kan sende noget info.

Vh
Ole Jørgensen
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
26. oktober 2013 - 17:08 #2
se mail \jø
Avatar billede pstidsen Novice
19. november 2013 - 19:52 #3
Hvis du vil have et alternativt tilbud så skriv til mig på peter(at)webintas.dk
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
20. november 2013 - 15:32 #4
Tak Peter. Det vil jeg have i baghovedet. Ole, vil du skrive et svar, så jeg kan komme af med pointsene?
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2013 - 16:00 #5
Her har du et svar :)