Avatar billede cirsie Nybegynder
24. oktober 2013 - 15:36 Der er 1 løsning

Planlægning af møder /struktur over mødedeltagere

Jeg skal planlægge en række møder for en stor gruppe mennesker. Hvert møde skal have 6-8 deltagere og jeg har 28 mulige datoer fordelt på 7 uger.

Krav:
Der behøves ikke være et møde hver dag, og der kan godt være flere møder samme dag.
Deltagerne skal mindst deltage i et møde i løbet af de 7 uger og  kan højst deltage i 1 møde pr uge.

Deltagerne har angivet:
Frekvens, hvor ofte de ønsker et møde (hver uge, hver anden uge eller hver tredje uge)
Dato, mulige datoer de kan møde på ( der er 4 mulige dage hver uge i 7 uger)
(Eventuelt M/k, mand eller kvinde, da møderne, hvis muligt skal fordeles ligeligt.)

Mine data er i Excel 2010, jeg har forsøgt alverdens planlægningsværktøjer, men kan ikke lige gennemskue en løsning. Alternativet er at lave det manuelt.

Håber der er nogen der kan hjælpe med at gøre det lettere.

Mvh
Christine
Avatar billede cirsie Nybegynder
21. maj 2014 - 14:13 #1
Ingen svar - den lukkes