Avatar billede kennib Nybegynder
22. oktober 2013 - 09:16 Der er 4 kommentarer

Login problemer

http://pastebin.com/Z1vtsKU6

På min admin side skal der kun være login felt, men når jeg så er logget ind skulle det gerne fjerner sig så alt det en admin nu en gang skulle kunne vil komme frem, hvad gør jeg galt? :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. oktober 2013 - 11:12 #1
Du døber sessionen isloggedin til '1', men kalder den som 1.
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. oktober 2013 - 11:21 #2
Og så skal isloggedin vel include admin.php hvis sessionen er lig med 1 (eller '1'). Som det er nu så includer den hvis den IKKE er lig med 1.
Avatar billede tobrukDk Novice
22. oktober 2013 - 23:34 #3
Jeg vil nok gøre sådan her ;

$_SESSION['bruger'] = $row->bruger;
$_SESSION['IsAdmin'] = $row->IsAdmin;
$_SESSION['isloggedin'] = true;

Jeg vil helt klar gøre det på den her måde.
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. oktober 2013 - 09:35 #4
#3
Det er ligesom ikke problemet her. Om man vil checke op mod en boolean med true or false eller en integer påvirker ikke resultatet. For nogen kan det godt være det er lettere at læse når der står true or false.