Avatar billede Sus25 Nybegynder
21. oktober 2013 - 09:29 Der er 1 kommentar

Brevfletning/datagrundlag i excel

Hej

Håber i kan hjælpe mig for nu synes jeg at jeg ikke har flere ideer.

Jeg har et excel ark som der skal anvendes som datagrundlag for brevfletning i word, men som filen ser ud nu vil det ikke virke.

Det kan også være at jeg gør det forkert i word med regler

Sådan her ser datagrundlaget ud i excel, selvfølgelig med mange flere data under sig.

Navn    Adr.  Postnr. By    Varenr.  Beskrivelse          antal
Kurt    Upssa  4545    Sten  0123110  Pose med holder 10
Kurt    Upssa  4545    Sten  0102090  Pose med hank  25
Sofie  ige    5252    Hawai 4589760  Lukkemekanisme  50
osv.

det jeg gerne vil sende er 1 brev til hver modtager hvor der længere nede i brevet står samtlige varenr. med mere modtager har.

Hvis det er datagrundlaget der er sat forkert op håber jeg at der er en der kan hjælpe da jeg har prøvet lidt af hvert.

Håber der er en der kan hjælpe.
Avatar billede Sus25 Nybegynder
21. oktober 2013 - 09:31 #1
Mener selvfølgelig Brevfletning i word/datagrundlag i excel