Avatar billede Kristian_78 Nybegynder
19. oktober 2013 - 11:11 Der er 1 kommentar

Logge på Google Play

Hej Eksperter

Via VPN -tror jeg det hedder- logger jeg på nettet med en amerikansk IP adresse- og således har jeg adgang til US netflix, HBO osv..

Men "google play" kan jeg ikke snyde og jeg ved ikke hvorfor. Jeg kan gå ind og checke min IP adresse og som forventet så er jeg er Miami eller anden sted i us .. Men når jeg logger ind på google play, og vil se nogle af de dejlige ting Google tilbyder til US kunder - så får jeg besked om at det ikke er tilgængeligt i mit land .. Præcis som hvis jeg loggede ind fra dansk ip adresse.

Er der nogen der kan nogle ninja tricks til at også Google tror jeg er på en us ip adresse?

De bedste hilsner
Kristian
Avatar billede Kristian_78 Nybegynder
24. oktober 2013 - 16:00 #1
Der må da være andre end mig der har haft lyst til at se hvad Google tilbyder til sine US kunder - Slet ingen der ved hvordan man kommer igennem til Google land ?