Avatar billede fan-af-samsung Nybegynder
18. oktober 2013 - 23:01 Der er 3 kommentarer

Hvordan skifte den primære gmail konto på samsung s4

Kan I mon hjælpe mig?

Jeg vil gerne skifte min primære gmail konto ud på samsung s4.

Jeg gik ind på nettet og slettede den, men kunne så ikke få linket mobilen til den anden konto, som jeg ville bruge som primær konto.

Hvad skal jeg gøre? Forstår virkelig ikke hvordan det hænger sammen. Hvorfor kan jeg ikke bare skifte over til en anden konto?
Avatar billede wjens Guru
19. oktober 2013 - 22:04 #1
Lav en komplet nulstilling, som hvis telefonen skulle videre til en anden person.

Indstillinger > Gendannelse af fabriksdata

Det giver en "ren" android telefon, der starter med at spørge efter primær konto.
Avatar billede fan-af-samsung Nybegynder
20. oktober 2013 - 20:35 #2
tak for at besvare mit spørgsmål. ved du om den så også sletter indstillinger, kontkter, fotos, musik osv?
Avatar billede wjens Guru
20. oktober 2013 - 22:16 #3
Ja, den sletter alt! Du får de kontakter++ oppe fra skyen, som hører til den nye konto.