Avatar billede kwo Nybegynder
18. oktober 2013 - 15:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med den nye Java

Ja, den nye opdatering af Java skaber jo en del problemer rundt omkring. Og diverse sider råder så bare til at man undlader at opdatere eller nedgraderer hvis man allerede har installeret den.

Problemet er bare at så bliver jeg bremset af sikkerhedsindstillinger, der siger at jeg prøver at bruge en gammel Java. Hvor er det lige at jeg får computeren til ikke at komme med den besked?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. oktober 2013 - 15:30 #1
Jf nets, 'der kommer en meget bedre løsning i morgen'
Lad være med at bruge tid på det. Ring til banken (de kan en del over telefon), og køb lotto hos en forhandler.
Avatar billede kwo Nybegynder
18. oktober 2013 - 15:37 #2
Det er Statens Arkiver jeg savner at kunne bruge, og de kommer desværre ikke med nogen tidshorisont på hvornår de er oppe igen.

Med tanke på at formentlig rigtig mange dygtige teknikere nu har brugt 3 dage på at få Nem-ID op igen, så kunne jeg frygte at det har lange udsigter med de andre hjemmesider.
Avatar billede kwo Nybegynder
18. oktober 2013 - 15:51 #3
Ok, så lykkedes det at finde noget der ser ud til at virke. :)
Avatar billede claes57 Ekspert
18. oktober 2013 - 15:54 #4
Alt andet lige, så kunne de let lave et fix, hvor de tester på version 7.30 eller højere i stedet for kun den nyeste version. Når de så har rettet, så 7.45 kan køre, så fjernes fixet igen.
Avatar billede HKW Nybegynder
18. oktober 2013 - 16:02 #5
#2

Alle hjemmesider henter java-appletten fra nemid. Dvs. når nemid har fixet problemet, så er det fixet alle steder.
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
18. oktober 2013 - 20:42 #6
Jeg kunne godt spille lotto med den nye java 7 45 for en time siden