Avatar billede Gallz Nybegynder
14. oktober 2013 - 11:45 Der er 3 kommentarer

Ekstern harddisk og tv

Hej

Jeg har en LaCie d2 Quadra usb 3.0 som jeg gerne vil have tilsluttet til både min PC og TV på samme tid.

Vil det kunne lade sig gøre ?

mvh
Avatar billede DonSkoD Juniormester
14. oktober 2013 - 14:48 #1
Umiddelbart ikke, vil jeg sige..

Hvis du nu har USB-port på din router, kan du tilgå den igennem netværket (fra både TV + PC).
Avatar billede Gallz Nybegynder
14. oktober 2013 - 16:55 #2
Den mulighed har jeg os selv tænkt på, men tror ikke mit wifi er stabilt nok mellem min router og Tv.

Har lige fundet den her
http://www.av-cables.dk/usb-switch/lindy-usb-3-0-switch-elektronisk-2-vejs.html

Tænker den kan gøre det ?

mvh
Avatar billede DonSkoD Juniormester
17. oktober 2013 - 14:27 #3
Hmm det kommer selvfølgelig an på hvilken router du har og kvaliteten på det, som du vil streame. Jeg har streamet 720p over mit wifi derhjemme uden problemer.

Men tror skam også at den switch du har fundet ville kunne gøre arbejdet.