Avatar billede begebe Nybegynder
13. oktober 2013 - 23:40 Der er 1 kommentar

kan ikke åbner sin profil.

jeg kan ikke åbne min brugeprofil i min komputer, altid efter at  jeg skrive min adgangskode så komme teksten" Tjenesten,Tjenesten Brugeprofil blev ikke logget på....Brugeprofilen kan ikke indlæses"" Hvad det betylder? Jeg aldrig har haft denne med min komputer og i forgårs jeg efter at min brug jeg har lukket komputer som altid og i dag kan ikke åbne noget, viser hver gang dette teksten" Tjenesten.......

Hjælp mig venlig hvad skal jeg gøre .?
Mange hilsner- Mila
Avatar billede Jensen DK Novice
14. oktober 2013 - 06:14 #1
Aller først skal du skrive hvilket styresystem det drejer sig om svært at gætte om det er XP, Vista, W7 eller W8 måske noget helt andet, prøv at boote ind i fejlsikret tilstand tryk F8 under boot, brug så systemgendannelse til før problemet opstod.