Avatar billede Rmr87 Nybegynder
13. oktober 2013 - 00:05 Der er 3 kommentarer

Sort skærm, dog kan den vise noget i et par sekunder!

Hej Eksperten!

Som overskriften lyder, så har jeg et problem med min skærm.

Jeg er den heldige ejer, af en Samsung Syncmaster 2233rz.

Når jeg starter min computer op, kan jeg se et skærmbillede i et par sekunder, før skærmen går helt sort. Når jeg slukker og tænder for skærmen, kan jeg se skærmbilledet igen i et par sekunder, før den går i sort igen.

Med en anden skærm, fungerer det helt fint.

Jeg er lidt i tvivl, om hvad som kan være årsagen og om skærmen kan laves, til billigere penge end købe en ny.

Når jeg nu kan se et skærmbillede i nogle sekunder, går jeg ikke ud fra, at billedrøret er ødelagt, men hvad ved jeg!

Jeg håber, at der er en venlig sjæl som kan oplyse mig lidt omkring mit problem :-)

Med venlig hilsen

Kasper
Avatar billede Rmr87 Nybegynder
13. oktober 2013 - 00:13 #1
Jeg har ligeledes oprettet nøjagtig samme tråd på Hardwareonline, I håb om at få løst mit problem så hurtigt som muligt, uden at spamme hele internettet med mit problem :-)
13. oktober 2013 - 11:14 #2
Der såkaldte [BackLight] elektronik
http://en.wikipedia.org/wiki/Backlight
er død ...

Kan (måske) skiftes ...
Avatar billede Rmr87 Nybegynder
13. oktober 2013 - 20:42 #3
Tak for dit svar Larry!

Det er altid rart, med en lille idé til hvad det muligvis kan være. Jeg må prøve at undersøge, hvor meget det koster, hvis det er tilfældet for min skærm :-)