Avatar billede greenie Nybegynder
06. oktober 2013 - 02:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fikst login system med log

Hej
Jeg skal bruge et fikst log ind system, gerne med en log så vi kan se hvem der logger ind og hvornår.

Vi har php og mysql til rådighed.

Det må gerne være så simpelt at der blot skal sættes en linje ind på de sider der kræver logind.

Jeg har kigget lidt herinde, men har ikke kunne gennemskue hvilken tutorial der var bedst. Kan nogen hjælpe?
Avatar billede repox Seniormester
06. oktober 2013 - 08:51 #1
Er det ikke bare at finde et system du kan lide og så tilføje log-delen?
Avatar billede greenie Nybegynder
06. oktober 2013 - 09:28 #2
det er det helt sikkert hvis man havde forstand på det. Betaler gerne en skilling for en færdig løsning
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
06. oktober 2013 - 14:04 #3
Du kan bruge 'date' funktionen til at finde datoen med.
Avatar billede greenie Nybegynder
09. december 2013 - 18:45 #4
Har fundet et på Tutorialzine