Avatar billede Cthorsoe Nybegynder
05. oktober 2013 - 11:29 Der er 3 kommentarer

Kan oprette forbindelse til min router, men kan ikke komme på nettet

Hej Eksperter

Jeg har har et problem med mit internet. Jeg kan godt koble mig på mit WiFi internet, men jeg kan ikke få internet. På min bærbare siger den Ingen Internetforbindelse og på min stationære siger den begrænset. Vi havde samme problem tidligere hvor efter vi gik ned og købte en ny router og så virkede det igen lidt, og så begyndte det så nu her igen.

Vi har et modem som er koblet til routeren. På modemmet lyser både 10/100M lampen og DSL lampen, og på routeren lyser den som den skal i følge Opsætnings guiden som fulgte med den. Jeg har også prøvet at tage stikket direkte fra modemmet og så ind i computeren for at køre uden om routeren, men det virkede heller ikke. Så håber lidt nogle her inde kan hjælpe.

// Cthorsoe
Avatar billede Blueeyez Mester
05. oktober 2013 - 13:27 #1
Kontakt din internet udbyder :)
Avatar billede chalde Seniormester
05. oktober 2013 - 13:38 #2
Har du prøvet at slukke og tænde det hele?
Avatar billede Jensen DK Novice
05. oktober 2013 - 17:46 #3
Uret nede til højre på skrivebordet går det rigtigt? skriv lige hvilket styresystem du bruger, er det XP, W7, Vista  eller W8?