Avatar billede tnla Mester
27. september 2013 - 17:25 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Midlertidige Internetfiler i XP med Chrome

Dem kan jeg ikke finde.. Har læst at de skulle være her: C:\Users\(your user name)\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Pepper Data\Shockwave Flash

..men det er de ikke hos mig, - har ingen mappe i AppData der hedder Local.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. september 2013 - 17:48 #1
Er du sikker på den bare ikke ligger skjult?
Prøv at gå i mappeindstillinger og sæt at den må vise skjulte mapper og operationsfiler.
Husk at stille indstillinger tilbage når du ikke skal bruge det mere.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. september 2013 - 17:49 #2
Ps Jeg skal lige skrive jeg ikke selv er Crome bruger, og det kun var en indskydelse jeg fik.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. september 2013 - 17:56 #3
Avatar billede tnla Mester
27. september 2013 - 18:14 #4
Jeg har den allerede sat til at vise skjulte mapper og operationsfiler. Det er under "C: documents and settings / mit usernavn / applikation data", jeg har kigget, men det er nok en helt forkert sti.
Avatar billede tnla Mester
27. september 2013 - 18:16 #5
Direkte under C:/ er der ingen mappe med mit usernavn.
Avatar billede tnla Mester
27. september 2013 - 18:17 #6
Vrøvl, der er ingen mappe under C:/ som hedder "Users".
Avatar billede 220661 Ekspert
27. september 2013 - 18:23 #7
Nej det er der ikke , men der er "Documents og settings", og her er din brugerprofil inde
Avatar billede tnla Mester
27. september 2013 - 18:36 #8
Det er den også hos mig, men det passer så bare ikke med C:\Users\(your user name)\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Pepper Data\Shockwave Flash

Hvor ligger dine midlertige internetfiler? (ved godt du ikke bruger Chrome, men måske er der ligheder?)
Avatar billede 220661 Ekspert
27. september 2013 - 18:52 #9
C:\Documents and Settings\mit brugernavn\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files
Avatar billede tnla Mester
27. september 2013 - 19:26 #10
Ah tak, så fandt jeg det :) Hos mig ligger de så her

C:\Documents and Settings\mit brugernavn\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Chrome\User Data\Default\Pepper Data\Shockwave Flash

Bare smid et svar :)
Avatar billede LNG.DK Novice
27. september 2013 - 22:45 #11
Ellers kan de slettes via chrome
Avatar billede 220661 Ekspert
28. september 2013 - 08:54 #12
Ping
Avatar billede 220661 Ekspert
28. september 2013 - 11:36 #13
Ja man kan i indstillinger vælge at browseren skal slette midlertidige filer når den lukkes.
Jeg vil dog alligevel måske anbefale man kører med CCleaner en gang i mellem for at rydde op. Det rydder også op i andre midlertidige filer. CCleaner er gratis at bruge.
Avatar billede f-arn Guru
28. september 2013 - 21:37 #14
C:\Documents and Settings\mit brugernavn\Lokale indstillinger

XP fil sti.

C:\Users\(your user name)\AppData\Local\

Vista - 7 fil sti.
Avatar billede tnla Mester
30. september 2013 - 02:50 #15
Tak for hjælpen til alle.

Jeg har også sat browseren til at slette midlertidige filer når den lukkes, og kører også jævnligt CCleaner. Den egentlige grund til mit spørgsmål var, at jeg tænkte på omdøbe og flytte de streamede filer jeg ville beholde på HDD'en, i stedet for at skulle åbne et downloader programn hver gang. Der er dog ikke dukket nogen af de streamede filer op i "Shockwave Flash" mappen, kun en masse SWZ- og HEU-filer, så de må åbenbart ligge et andet sted..
Avatar billede 220661 Ekspert
30. september 2013 - 12:07 #16
Velbekomme.