Avatar billede Hansen91 Nybegynder
23. september 2013 - 22:34 Der er 1 kommentar

ukash virus hjælp

Så blev det min tur til og få sådan en ukash virus har læst lidt alle steder men syntes ikke lige og kunne finde det der hjælp mig så nu er jeg nød til og søge prof. Hjælp :-)
Kan SLET ikke gøre noget jeg starter min pc og så går der ca 30 sek så Popper det frem med jeg skal betale penge og det er ikke lige mig
Har prøvet og åbne det i alle mulige fejlsikret tilstande med og uden net og desværre uden held
Den er helt urørlig
Er der nogle gode råd til hvordan man får det væk
Der ligger nogle sager på min pc som jeg gerne vil have uden inden den bliver formatert som den skal eller skulle have været inde virusen kom
Så nu er spørgsmålet hvordan får jeg det ud inden jeg skal have den formatert

Det er en Windows Vista vis det kan hlælpe

På forhånd mange tak håber der er nogle der kan hjælpe mig lidt
23. september 2013 - 22:54 #1