Avatar billede Hansen91 Nybegynder
23. september 2013 - 22:22 Der er 11 kommentarer

ukash virus hjælp

Så blev det min tur til og få sådan en ukash virus har læst lidt alle steder men syntes ikke lige og kunne finde det der hjælp mig så nu er jeg nød til og søge prof. Hjælp :-)
Kan SLET ikke gøre noget jeg starter min pc og så går der ca 30 sek så Popper det frem med jeg skal betale penge og det er ikke lige mig
Har prøvet og åbne det i alle mulige fejlsikret tilstande med og uden net og desværre uden held
Den er helt urørlig
Er der nogle gode råd til hvordan man får det væk
Der ligger nogle sager på min pc som jeg gerne vil have uden inden den bliver formatert som den skal eller skulle have været inde virusen kom
Så nu er spørgsmålet hvordan får jeg det ud inden jeg skal have den formatert

Det er en Windows Vista vis det kan hlælpe

På forhånd mange tak håber der er nogle der kan hjælpe mig lidt
23. september 2013 - 22:53 #1
Velkommen til E. ...

Velkommen i [Ukash virus] klubben...

Fejlsikker tilstand - Systemgendannelse !!!
Som her ->
www.eksperten.dk/spm/970326#reply_7990002
Avatar billede Hansen91 Nybegynder
24. september 2013 - 06:37 #2
Problemet er bare jeg kan SLET ikke komme i fejsikker tilstand hverken med net eller uden net
har prøvet alle dem muligheder der kommer når man trykker f8 men ingen af dem virker
Den prøver og indlæse dem system 32 filer men inden den bliver færdig hopper den over på "normal" igen og Popper så op med jeg skal betale
Avatar billede rix Praktikant
24. september 2013 - 08:57 #3
Har du prøvet fejlsikkret tilstand med com. ?? virkede for mig da jeg i denne uge hjalp en ven ud af det?
Avatar billede Hansen91 Nybegynder
24. september 2013 - 09:22 #4
Har jeg desværre også prøvet og der gør den desværre det samme bare hopper a
24. september 2013 - 11:19 #5
(De bliver sku' frække efterhånden...)

Du får intet ud af evt. 'betale' !!!
Avatar billede Hansen91 Nybegynder
24. september 2013 - 11:51 #6
Nej så langt er jeg også kommet det er penge der er væk så
Avatar billede f-arn Guru
24. september 2013 - 12:17 #7
Prøv om du kan dette ->

Til 32 bit Windows, hent Farbar Recovery Scan Tool og gem den på en USB nøgle.
Til 64 bit Windows, hent Farbar Recovery Scan Tool x64 og gem den på et USB nøgle.

Sæt USB nøglen i den inficerede PC.

Start PCen op med "Advanced Boot Options" (Tryk F8 flere gange under opstart)
Vælg "Repair Your Computer"
Vælg sprog.
Vælg Bruger konto.

Så skal du vælge Kommando Prompt.

Der skriver du notepad, og trykker <Enter>

Vælg Fil menu -> Åbn og vælg"Computer". Find drevbogstavet til din USB nøgle. Luk Notesblok.

Ved Kommando prompten skriver du e:\frst (64 bit Windows e:\frst64)

Erstat e med det rigtige bogstav.

Når Farbar Recovery Scan Tool er startet, klikker du på Scan.

Den laver FRST.txt på USB nøglen. Kopier den herind i dit næste indlæg.
Avatar billede Hansen91 Nybegynder
24. september 2013 - 21:03 #8
Det vil jeg lige prøve på torsdag da jeg ikke er hjemme for desværre
Avatar billede f-arn Guru
28. september 2013 - 10:14 #9
Kunne du ikke det ?
Avatar billede Hansen91 Nybegynder
28. september 2013 - 11:01 #10
Jeg syntes ikke jeg kan få den til og gøre noget som helst den er helt total død
Avatar billede f-arn Guru
28. september 2013 - 11:17 #11
Hvad mener du med "total død" ?

Reagerer den ikke på start knappen ?