Avatar billede Slettet bruger
21. september 2013 - 14:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

CSS/DIV

Hej,

Er der nogen, der kan henvise til en guide, hvor jeg kan se den "rigtige" måde at sætte et layout op med css/div´s?

Jeg ønsker et design med 100% baggrundsgrafik, men at centrere indholdet i 1000px.

Jeg er lidt i tvivl om hvordan dette gøres bedst, med så lidt CSS som muligt.
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2013 - 14:53 #1
... lidt uddybning.

Det er vil ikke korrekt, at lave 100% grafikken som baggrund, og så positionere alt på siden efter dette (det må jo blive overskueligt.

... men det er vel heller ikke korrekt, at lave flere horisontale divs, top, indhold bund (og flere mellem dem), og så for hver enkelt angive 1000px?

Ved godt man visuelt kan gøre det på fler måder, men ønsker fra start at gøre det så "rigtigt" som muligt - så jeg lærer det korrekt.
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2013 - 09:40 #2
lukker