Avatar billede OZ5RB Nybegynder
20. september 2013 - 20:47 Der er 4 kommentarer

Triax 2TV type 502/2 antenne forstærker.

Jeg har haft en sådan forstærker siddende i 15 år. Vægudtagsmonteret . 2 indgange to udgange
Nu er det slut. Den er død.
I går aftes så jeg, at en leverandør på nettet havde 17 af dem på lager
MEN
Jeg kan ikke finde ham. Hvem er den sjæl, der har dem på lager
Prisen er ca. 550 kr.
Kom frit frem

Hans
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. september 2013 - 21:00 #1
Avatar billede OZ5RB Nybegynder
20. september 2013 - 22:36 #2
Ak nej.
Var det bare så vel.
Fyren er af nøjagtig samme størrelse som et vægudtag i en lejlighed og
ploppes bare ind i vægstikket. Dens power-supply sættes i 240 volts stikket og du er i  business.
De to vægstik ( radio + Tv ) går lige igennem den og på toppen kommer der to forstærkede
udtag ud ( +12 db) .
Jeg har brækket den op, en er  ( FULDSTÆNDIG ) umulig ad adskille, og har kunnet konstatere at den er møvende fuld af surface  mounted  devices.

Ach mein Lieber

Hans
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. september 2013 - 22:48 #3
Avatar billede OZ5RB Nybegynder
21. september 2013 - 09:56 #4
Så er sagen opklaret.
Følgende adresse har mindst 25 ældre Triax forstærkere på lager,også den jeg søgte.
Han har 16 tilbage.
Her er adressen:

ELGROSSISTEN APS
GRÆNGESKOVVEJ 91
4891 TOREBY L
RESTLAGER@RESTLAGER.NET
Tlf. 54869813
Fax. 54869011
CVR. nummer 30521749

med venlig hilsen

Hans