Avatar billede ps76 Forsker
15. september 2013 - 10:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sejlivet malware

Jeg er endt op med http://www2.delta-search.com som startside hver gang jeg åbner min browser (Chrome). Har googlet nogle løsninger, først forsøgt manuelt fjernet via Chromes indstillinger - virkede ikke, den kom igen. Dernæst forsøgt med 2 malware fjernere: Hitman pro og Malware bytes - virkede heller ikke. Førstnævnte syntes mest lovende, den fandt alt med Delta og Babylon - kørte så "Delete" på alt den havde fundet, reboot - men stadig ikke hjulpet.
Hvordan kan jeg komme helt og aldeles af dette Delta program?
Avatar billede richardjensen Seniormester
15. september 2013 - 11:19 #1
De 2 kan være særdeles anmasende.
Prøv i kontrolpanel om du kan finde/fjerne dem der.
Jeg har flere gange haft god hjælp med henholdsvis ADW-cleaner og Comodo system cleaner.
Tidligere har jeg også prøvet manuelt at finde/fjerne ting i registreringsdatabasen, - det kan lade sig gøre men er virkelig sejt tålmodighedsarbejde, så betragt det kun som en sidste dsperate mulighed.
Avatar billede ps76 Forsker
15. september 2013 - 11:57 #2
Herligt - ADW klarede den! God anbefaling.
Point?
15. september 2013 - 12:01 #3
PS: Check også med
www.eksperten.dk/guide/1528
15. september 2013 - 12:03 #4
Til evt. andre ->

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Avatar billede ps76 Forsker
15. september 2013 - 12:13 #5
ja tak - vil du give et svar..
Avatar billede richardjensen Seniormester
15. september 2013 - 12:43 #6
Godt, - fortsat god dag.