Avatar billede Wiglihi Nybegynder
14. september 2013 - 13:14 Der er 4 kommentarer

Live sports feed (tekst baseret)

Hejsa,

Er der nogen som har en simpel løsning hvordan man kan lave Live tekst streaming fx som EB har til landskampe og Superligaen osv.

Bare så man kan på en enkel måde komme med de største begivenheder i kampen s.s. mål, kort, startopstilling osv måske :)

på forhånd tak
Avatar billede repox Seniormester
14. september 2013 - 13:44 #1
Måske en Ajax baseret shoutbox?
Avatar billede Wiglihi Nybegynder
14. september 2013 - 14:47 #2
Ja men søger en bedre løsning, helst med lidt grafik som de har fx. På bold.dk's livescore side
Avatar billede repox Seniormester
14. september 2013 - 14:49 #3
Den har de jo selv lavet til deres behov.  Du finder nok ikke noget magen til nogen steder som du kan få gratis. Der ligger enormt mange timer i sådan noget.
Avatar billede Wiglihi Nybegynder
14. september 2013 - 18:25 #4
Ok, søgte bare viden om der var nogen som kendte en eller anden cms som Joomla hvor der var lavet extensions til den.