Avatar billede Jannickhess Professor
12. september 2013 - 19:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søger cykelvenner i nærheden af københavn / Bagsværd.

Jeg kan af og til godt have det lidt svært, med at komme op på jernhesten, er der nogle herinde, der kunne tænke sig, at cykle nogle ture, sammen med mig.

I starten ikke så langt, senere lidt længere ture.
6-8 km i starten, og senere, op til 20 km indimellem.

Jeg er mand, på 43 år, som gerne ville ud at cykle en del mere end jeg plejer at gøre.

Da jeg vejer alt får meget, vil jeg gerne starte med at rører mig, på cyklen.

Jeg håber, at der er nogle der skulle have lyst til flere cykleture i den gode natur her i Danmark.

I er velkomne, til at skrive til mig på
jannickhess@outlook.com

Og også her får at få nogle point.

Hilsen

JH
Avatar billede larsen45 Juniormester
12. september 2013 - 21:09 #1
Vi kan mødes ved Ballerup centret eller Smørum centret, eller ved Toyota Måløv krydset. Jeg har en 14 årig gammel mountainbike havelåge. Vil du træne stille og rolig tempo baseret, og bygge på er det fint nok til vægttab. Vi skal jo alle starte et sted.

Normalt løber jeg selv et par gange om ugen 1½-2 timer af gangen.
Men 20-30 minutter kunne jeg da godt hjælpe dig lidt med på cykel, hvis du har svært ved selv kontrol, og komme ud og få rørt kroppen lidt.
Avatar billede Morell93 Nybegynder
12. september 2013 - 23:14 #2
Jeg synes at det her er fedt at læse!
Desværre bor jeg bare i Solrød, så der er lidt langt.

Håber at du finder nogle cykelvenner :-)
Avatar billede Jannickhess Professor
29. september 2013 - 22:25 #3
Larsen45.

Du kan skrive til mig på denne mail adresse, så kan jeg også gi dig mit tlf nummer via mail
jannickhess@outlook.com
så kan vi kører en tur sammen på cykel.

JH