Avatar billede soee73 Nybegynder
09. september 2013 - 16:22 Der er 4 kommentarer

Blokering på FB

Hej,

Jeg har et par stykker på min FB-venneliste, som er blokeret. Jeg har nu oprettet en side også, med noget hobby jeg går op i. Hvordan kan det være de kan komme ind og følge med på denne side, når de er blokeret på min fb-venneliste? Kan man ikke ændre det?

Jeg har forsøgt at finde frem til dem via min side deinde, men det kan jeg ikke...
09. september 2013 - 16:57 #1
...nu oprettet en side også...
Den side er jo at opfatte som en helt ny FB person/profil ... ved så ikke noget som helst om hvad du har af 'blokerede personer' på din egen FB side !!!

Når DU har 'blokeret' en FB person/profil i din egen FB, kan du heller ikke 'se' pågældende person/profil når du er logget ind der ...

Eller misforstår jeg dit spørgsmål ?
Avatar billede soee73 Nybegynder
09. september 2013 - 18:45 #2
Personen er blokeret fra min profil og kan ikke finde mig på fb mere.
Under min profil "Lone Søe" har jeg lavet en side "Søe's Kager". Denne kan personen åbenbart godt se. Det undrer mig bare. Det er jo samme login på facebook...
09. september 2013 - 19:12 #3
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2013 - 19:39 #4
Jeg kan se "Søe's kager", så kan den blokkeret person sikkert også. Hvis din profil "Søe's kager" er offentlig, kan alle se den.
https://www.facebook.com/SoeesKager