Avatar billede AJLaursen Juniormester
04. september 2013 - 13:26 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Bitdefender - sløver alt eller ?

Hej derude,

Jeg har Bitdefender Internet Security installeret på min arbejdsmaskine.
Laptop er en ny Lenovo G580 med Win8.

Jeg arbejder rigtig meget online på eks. E-conomics, hvor der konstant er brug for at åbne en pdf fil. Dette går - gab, gab, gab - ufaaaatteligt langsomt. Samme hvis jeg vil åbne en pdf fra anden browser, såsom GLS' tracking system eller lignende.

Jeg har stillet firewall på absolut lavest mulige niveau, men synes ikke der er nogen synderlig effekt.
Min kollega sidder ved en lignende maskine med et andet sikkerheds - gratis - sikkerhedssystem. Han fløjter hen over prærien for fuld power.

Er der nogen derude der har et bud på hvordan jeg kan få Bitdefender til at lade mine gængse programmer, E-conomics eksempelvis, til ikke at skulle scannes every f....... time jeg åbner en pdf. (Egne evner rækker åbenbart ikke...)

På forhånd mange tak.
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2013 - 14:12 #1
I følge AV TEST skulle Bitdefender Internet security 2013 i Windows 8 ikke sløve din computer. Kik på Performance.

http://i.imgur.com/oN3AkgN.png
Forklaring på Performance.
http://www.av-test.org/en/test-procedures/test-modules/performance/

Men har du deaktiveret Windows defender ( MSE ).
Avatar billede AJLaursen Juniormester
05. september 2013 - 09:46 #2
Det gør den, AV test eller ej.
Avatar billede AJLaursen Juniormester
08. november 2013 - 08:15 #3
test
Avatar billede AJLaursen Juniormester
08. november 2013 - 08:15 #4
yup