Avatar billede kurtkn Praktikant
01. september 2013 - 14:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Motherboard til HP Pavilion dv9685eo

Er der nogle der ligger inde med et brugbart motherboard til HP Pavilion dv9685eo. Jeg ved man kan købe et nyt for mellem 1000 og 2500Kr., men maskinen er for gammel til at investere så meget i. Jeg kan evt. træffes på 2015 1511.

Mvh.
Kurt Kniep
Avatar billede 220661 Ekspert
01. september 2013 - 14:45 #1
Jeg tror man skal være heldig hvis det er tilfældet. Det er jo på disse modeller at grafik chippen brænder af fordi køledelen er lavet forkert.
Sikkert også det problem du selv har?
Har du prøvet dette:
http://www.youtube.com/watch?v=bnkQNmKauEc
Avatar billede kurtkn Praktikant
25. september 2013 - 08:13 #2
Ja, jeg har prøvet det, endda 3 gange, men nu gider jeg ikke skille maskinen ad mere, så den er blevet lagt til side, men tak for svaret.